kAwAN kAwEN...

mudah-mudahan Allah s.w.t merahmati kamu, baik ketika senng mahupun ketika susah dan selalu mengumpulkan kamu berdua pad kebaikan..
Doa Rasulullah s.a.w pada pernikaan Fatimah Az-zahra r.a dgn Ali bin Abi Thalib r.a
(HR Abu Daud, Tirmizi dan Ibn Majjh)
november..
disember..
kian berlabuh tirai...
xlme lg januari 2011 mula mnyusul...
cuti dipenuhi dgn bertandang ke kenduri kawen rkan2...
seronoknyer tgk kwn2 aku kwen..
apapon aku doakan kalian bahagia disamping pasangan tercinta & dikurniakan cahaya mata yg soleh dan solehah..
amin..

nor azwa & zakwan



nur najwa & nazri



nor amira & pasangan

salni hafiza & psangan

laila ashikin & suami..



aida & suami..

outdoor najwa & nazri


outdoor awa N suami..

aku??

hihihi..

bila plak aku nk kwen..???

hurm...

sabar la...

nk continue stdy dlu..

smpi masa..

aku bg la korang kad kawen..

hihihi

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment