rAmAdHAn tibA Lagi...

syukrAn ya Tuhan...

kerana diberi nafas utk merasakan nikmat ramadhan untuk kesekian kalinya...

sedar xsedar..dh masuk ramadhan ke 8 utk hri ni..
terasa lme benaU xupdate beLOg.. jeles tgk belOg org cntiK2 n cUte2....
tp xpe..asalkan aku bhgia ngn cara aku..

skng ni prtikum fasa 2 mungkin xlme lg akan melabuhkan tirainya..
xlme dh..2 minggu je lgi... (Dr kiraan kapla aku ler..)
by the way... hope dapat sempurnakan dgn jayanya walaupun terdapat kelemahan diri aku..
* manusia xsempurna...okeyh?? but aku usaha utk puaskan hati semua org ... insyaallah...

n the same time..aku jugak nk ucapkan miLLions thanks kpd classmate & her family classmate ... coz selama prktikum nie.. mereka tumpangkan aku kt rumah diaorg.. kalo x.. hurm.. (tringat kt homestay..) xpela.. xnk ingt dh bnda tuh.. =)
okeyh....

tHat enough 4 this post.. =)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment